piątek, 26 listopada 2010

Starożytne Ruiny krok po kroku.

Qest wykonany  przez postać o imieniu Oleg - Druid 10 lvl.

Ogólny poradnik na forum.
Rozmawiamy z Ange Rose (Stepy Sascilli 35.6 17)

Zostaniemy przeniesieni do holu, rozmawiamy z Lukiem Xavi...

Podchodzimy do drzwi i mówimy, że płacimy:
Drzwi się otwierają i mamy 10 minut na cały quest. Ja idę zawsze  w lewo i orientuje się gdzie jestem. Jest to jeden z mniejszych pokoi lub korytarzy.

W tym przypadku trafił się korytarz ze świecznikiem, biorę płomień do otwarcia bramy odwracam się patrzę czy strażnik odszedł,  otwieram przejście patrze gdzie strażnik jeżeli nie patrzy w moją stronę idę do rogu.
  Akurat był świecznik z ogniem, świecznik do zapalenia jest na środku sali. (Może być w rogu może być na przeciw wejścia wtedy czekam jak strażnik będzie jak widać powyżej, biegnę go zapalić poruszając się przy ścianie. Jeżeli jeszcze nie doszedł do świecznika biegnę do rogu przy ścianie)
Czekam aż strażnik przejdzie namierzam psa i używając strzał snajperski zabijam psa.
 
 Dochodzę do świecznika i zapalam go
Korzystając z tego że mam ogień a strażnik jeszcze nie doszedł lub odszedł otwieram przejście
Idę do przeciwnej ściany miedzy strażników tak żeby nie wejść w ich zasięg, czekam aż strażnik odejdzie i wracam po Ogień.
 Korzystając że nie ma strażnika przechodzę do widocznego pojemnika ( można cofnąć się lekko w przejście jeżeli strażnik za przejściem odszedł to idziemy za nim, jeżeli właśnie doszedł to idziemy tuż przy widocznej ścianie i biegniemy do rogu z pojemnikiem.
W moim przypadku właśnie przeszedł otwieram skrzynkę trafia mi się "Zamiana w strażnika" co jest bardzo dobrą opcją. Jeżeli trafi się coś innego dobrze jest sprawdzić inne skrzynki. By mieć tą umiejętność.
Czekam w rogu aż strażnik przejdzie i biegnę do przejścia, zbieram tablice z rogu otwieram przejście patrze gdzie strażnik i idę do rogu.
Odpalam drugi świecznik i wychodzę. Jeżeli świecznika nie ma znaczy że jest po drugiej stronie. wtedy najlepiej wziąć skrzynkę i zobaczyć czy jest zamiana, lub zebrać ogień i wejść do bocznej sali i tam sprawdzić. i wrócić tą samą drogą.  
Czekam aż strażnik dojdzie na swoje miejsce, i biegnę na ścianę po prawej do przodu tak pod kątem 45 stopni. Jeżeli  strażnik rozpocznie walkę biegnę aż do świecznika na końcu korytarza. Wtedy wartownik opuszcza walkę, jak nie trzeba użyć "symulacji śmierci" Druga ikona. Alt +2.
Przed wejściem patrzę gdzie strażnik czekam aż będzie można i biegnę do wewnętrznego kręgu.

Wbiegam do środka patrzę gdzie świecznik biegnę w jego stronę i używam zamiany w strażnika.
Nie jestem atakowany dobiegam do świecznika. Jeżeli nie mamy przemiany, to możemy biec do świecznika i symulować śmierć, jednak jest dość ryzykowne, gdyż może nas strzelić łucznik jakimś chaosem wtedy biegniemy w różnych kierunkach lub jak zasymulujemy śmierć, to pies ją może anulować, wtedy reszta nas dobije. Dlatego dobrze jest wcześniej znaleźć tą zmianę i 1 zostawić, gdyby było więcej.
 Odpalam świecznik.
Wyrobiłem się w mniej niż 6 minut dlatego jako bonus dostaję dodatkowe skrzynie z częściami do mounta.
Czekam, aż znikną strażnicy i psy z kręgu biorę tablicę i wchodzę do sali ze skarbami.
Otwieram skrzynie...
Ze skrzyń przy bocznych ścianach otrzymujemy surowce dla Gildii:



Z Zielonych otrzymujemy runy, z fioletowych zbieramy części na Mary:
Lazurowa Mara po 5 zrobionych zadaniach.

Piekielna Mara uzyskana na innej postaci po 7 razach
Jednak nie zawsze 2 główne elementy kontrakt i Rdzeń Mary trafiają się tak szybko czasem trzeba 15 - 20 razy, zależy od widzimisię serwera. Mara jest na 30 dni lecz rąbiąc q codziennie spokojnie trafi się na następną. Oleg ma już Mar na 3 miesiące po 7 razach.

Wracaj do wątku. Po otwarciu skrzyń zbieram pozostałe tablice. Zbierając 5 tablic i wymienić je na medal
W zadaniu

A potem na nagrody za 3 medale na młotek naprawy przydatny na wyższych lvl, za 5 karta plecaka na 7 lub 30 dni,  za 7 kupon na ponowne wejście do ruin. Branie skrzyń jest nie opłacalne z jadeitowej wypada jedna losowa runa zbierana z zielonych skrzyń a pradawny kufer daje jedna z 3 surek dla gildii lub phriusa.

Ogólna droga na mapie dotarcia do skarbu:
Zielony po wejściu. Zabicie psa. Po pierwszym świeczniku.Po 2 świeczniku. Biały po 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz